© 2017 -2019 by MAMASPORT

mamasport

stránka pro aktivní maminky
 

O nás

Tým MAMASPORT se skládá ze zkušených lektorek a především maminek, které milují pohyb a zdravý životní styl. Kromě lekcí jógy pro těhotné, cvičení s kočárky a jógy pro maminky s dětmi vedeme facebookovou skupinu se stejným názvem

mama sport | pro aktivní maminky, kde zodpovídáme vaše dotazy týkající se cvičení, stravování a zdraví v době těhotenství, šestinedělí a v době po šestinedělí.

Náš tým

Lucie Ternová

Spoluprovozovatelka komunitního a jógového centra SPOLU a zakladatelka MAMASPORTu, pohybová terapeutka, cvičitelka a trenérka fyziofitness. Zaměřuje se na cvičení pro těhotné a trénink po porodu. Je certifikovanou trenérkou metody prof. Pavla Koláře tzn.DNS dynamické neuromuskulární stabilizace. Sama je maminkou 2,5letého Sebastiana a novorozené Laury.

Petra Kozílková

Certifikovaná lektorka jógy, která se v rámci Mamasport zaměřuje především na cvičení s těhotnými a poporodní jógu. Je maminkou patnáctileté Grace a 2letého Vašíka Theodora.

Linda Řandová

Lékařka internistka - zodpovídá Vaše dotazy týkající se pohybu a zdraví na podpůrné facebookové skupině mama sport. V rámci MAMASPORT je možné se k ní objednat do výživové a psychosomatické poradny. Linda je maminkou dvou chlapečků.

BLANKA BÉRES

 Je certifikovanou instruktorkou aerobiku, která si užívá různé druhy sportu a pohybu od maratonského běhu po brazilskou capoeiru. V rámci MAMASPORT je jejím cílem připravit pro účastnice kurzů zábavný a efektivní mix cviků pro zlepšení kondice i nálady. Je maminkou ročního chlapečka.

Lenka novÁKOVÁ

Vystudovaná "úča" tělocviku na FTVS UK. Radost ji dělá jakýkoliv pohyb venku na čerstvém vzduchu, především na horách, a pak pětiletá dcerka a dvouletý syn.

Tanja amtmann

Tanja má instruktorské certifikáty na Aerobic, Step-Aerobic a Bodytoning, a několik let praxe. Je vášnivou běžkyní a věnuje se také józe a posilování. V svých lekcích kombinuje cardio a posilovací cviky s důrazem na střed těla. Syn Emil se narodil v červnu 2018, a první maraton už má úspěšně za sebou ;-)

kateřina kouba

Katka je sportovkyně tělem i duší. Miluje outdoorové aktivity jako je lezení po horách, běh, kolo, brusle... Je ale především fyzioterapeutka. Její lekce jsou zaměřené hlavně na správné držení těla, posilování kritických partií a “core”. Cvičení s kočárky vede se svým nejmladším potomkem, synem Kubíkem.

Lekce

OPEN FLOW jóga

Otevřené lekce jógy kombinující různé jógové styly a metody přirozeného pohybu. Lekce budou zaměřeny především na posílení středu těla a znovunalezení síly a hravosti.

Prozkoumáme propojení dechu a jednotlivých pozic (ásan) při plynulých přechodech, a naučíme se v nich vnímat své tělo.

Cvičíme na Praze 6 v Centru SPOLU Pravidla lekce ke stažení níže.

Cvičení s kočárkem

Běháme a posilujeme s kočárkem, pokud jsou děti klidné, využíváme laviček nebo posilujeme na trávě. Cvičení je vhodné pro maminky od ukončeného šestinedělí i pro maminky se staršími dětmi, které vydrží v kočárku nebo s námi pojedou třeba na odrážedle ;-)

 

Cvičíme ve Hvězdě, na Ladronce, ve Stodůlkách, u Rokytky a v Malešicích.

Jóga pro maminky s dětmi

Otevřené lekce jógy za přítomnosti dětí, určeny všem ženám po porodu. Cvičení je pro max. 7 maminek, malé děti (kojenci, batolata) mohou být s maminkami v jógovně, starší si mohou hrát ve vedlejší herně.

 

Cvičíme na Praze 6 v Centru SPOLU.

Pravidla lekce ke stažení níže.

Jóga pro těhotné

Jóga pro nastávající maminky
v jakémkoli stádiu těhotenství (ideálně však po ukončeném prvním trimestru). Těhotenská jóga respektuje specifika a potřeby těhotné ženy, důraz je kladen také na dechová a relaxační cvičení. 

Cvičíme na Praze 6 v Centru SPOLU

Pravidla lekce ke stažení níže.

KONDIČNÍ TRÉNINKY

Trávíte rádi čas venku? Chodíte si občas zaběhat či zacvičit, ale chybí vám parťák? 
Ranní kondiční trénink ve Hvězdě - trochu běhání, trochu posilování, k tomu samozřejmě důkladné rozcvičení a následné protažení. K cvičení využijeme, kde co potkáme – stromy, lavičky, schody, kopečky atd. Trénink je určen všem, kdo si chce zlepšit kondici a posílit tělo i ducha. Posilovat budeme převážně s vlastní vahou, ale občas si užijeme i nějaké to závaží či jiné pomůcky. Trénink je určen všem, kdo si chce zlepšit kondici a posílit tělo i ducha, a nebo se jen nastartovat pro další den.

WORKSHOPY

 

JAK VYZRÁT NA ROZESTUP BŘIŠNÍCH SVALŮ nejen po porodu - workshop je určen ženám po porodu (nejméně 2m po porodu), které bojují s diastázou nebo chtějí celkově zlepšit svou posturu a kondici či se zbavit bolestí zad.

DOMÁCÍ JÓGOVÁ PRAXE

- workshop je určen všem ženám, které nemají čas, nebo kapacitu navštěvovat lekce jógy několikrát týdně, a i přesto by rády cvičili a praktikovaly jógu co nejčastěji. 

Nyní chystáme další akce - více info brzy!

WORKSHOPY

 

JAK VYZRÁT NA ROZESTUP BŘIŠNÍCH SVALŮ nejen po porodu - workshop je určen ženám po porodu (nejméně 2m po porodu), které bojují s diastázou nebo chtějí celkově zlepšit svou posturu a kondici či se zbavit bolestí zad.

DOMÁCÍ JÓGOVÁ PRAXE

- workshop je určen všem ženám, které nemají čas, nebo kapacitu navštěvovat lekce jógy několikrát týdně, a i přesto by rády cvičili a praktikovaly jógu co nejčastěji. 

POHYB A TĚHOTENSTVÍ

-během workshopu se budeme věnovat teoreticky i prakticky tématu cvičení v těhotenství.

Řekněme si, čeho všeho je potřeba si být vědoma při cvičení v průběhu jednotlivých trimestrů s ohledem na měnící se tělo.

Pravidla lekcí ke stažení ZDE

 

Kontaktujte nás

lucie@mamasport.cz | Tel: 734 446 205

 www.mamasport.cz

Mgr. Lucie Ternová

Pod Bateriemi 51/1, Praha 6, 162 00

IČ 04872088

OBCHODNÍ PODMÍNKY K NAHLÉDNUTÍ ZDE